به خاطر پسرم زنداني شدم! ***Welcome to the blog omidvargolpa***به وبلاگ آموزشی سرگرمی(امیدوارگلپا)خوش آمدید***
*** ممتاز و نمونه شدن برای یک سال است، و ماندگار شدن برای یک عمر؛ سلام بر معلّمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ...ـ * * *** script
آموزشی،سرگرمی

نگار برخلاف بسياري از مجرمان وقتي به گذشته برمي‌گردد نه از فقر صحبت مي‌كند و نه از دعوا و كشمكش‌هاي خانوادگي، او البته مدعي است بي‌گناه بوده و جور پسرش را مي‌كشد. نگار گذشته‌اش را اين‌طور شرح مي‌دهد: پدرم مغازه‌دار بود و مادرم خانه‌دار، ما مشكلي در خانواده نداشتيم اما چون درسم ضعيف بود كلاس سوم راهنمايي ترك تحصيل كردم. ديگر حوصله رفوزه شدن و تجديد آوردن نداشتم بعد از آن خانه ماندم تا اين‌كه در 18 سالگي شوهر كردم.

همسر نگار مردي به ظاهر متين و موقر بود. او مي‌گويد: شوهرم كار مي‌كرد و منبع درآمد داشت. بعد از ازدواج هم مشكلي بين ما پيش نيامد و من خيلي زود باردار شدم و دوقلوهايم كه هر دو پسر هستند به دنيا آمدند. بعد از آن شوهرم مجبور شد به سربازي برود. اين اتفاق زندگي‌مان را كمي سخت كرد. شوهرم بعد از اين‌كه سربازي‌اش تمام شد گرفتار مواد شد و خانه‌خرابمان كرد. دوستانش او را معتاد كردند. با اين‌كه بچه سوممان كه دختر است به دنيا آمد، باز هم شوهرم مواد را ترك نكرد. رفتار او روز به روز بدتر مي‌شد و من را كتك مي‌زد. او ديگر سر كار نمي‌رفت و من را مجبور مي‌كرد كار كنم تا پول موادش دربيايد.

زن جوان در آن دوران در خانه‌هاي مردم به عنوان نظافتچي و كارگر ساده كار مي‌كرد، اما نمي‌توانست اين اوضاع را تحمل كند و بالاخره بعد از مدت‌ها كشمكش با شوهرش و تحمل روزهاي سخت و تلخ از او جدا شد و دادگاه حضانت بچه‌ها را هم به نگار داد. او مي‌گويد:ديگر هيچ چيز براي شوهرم مهم نبود. او اصلا در برابر من و بچه‌ها احساس مسووليت نمي‌كرد. براي همين هم با طلاق مشكلي نداشت. البته من همه حق و حقوقم را بخشيدم. بعد از جدايي باز هم كار مي‌كردم، همان كارگري.

نگار و برادرش ساختماني 2 طبقه را اجاره كردند و زن جوان و 3 فرزندش در يك طبقه و برادرنگار در طبقه ديگر زندگي مي‌كرد. متهم توضيح مي‌دهد: برادرم در يك شركت كار مي‌كرد و راننده آژانس او را هر روز مي‌برد و مي‌آورد. من از اين طريق با آن مرد آشنا شدم و با هم ازدواج كرديم. البته عقد موقت ، شوهرم خودش زن و بچه دارد و زنش از ازدواج ما خبر دارد.

زن زنداني داستان زندگي‌اش را اين‌طور ادامه مي‌دهد: شوهرم براي من و بچه‌ها خانه‌اي اجاره كرد. بعد يكي از پسرهايم زن گرفت و با زنش در خانه ما زندگي مي‌كرد تا اين‌كه تصميم گرفت خانه و زندگي‌اش را جدا كند. او از من پول مي‌خواست كه نداشتم. براي همين هم با هم دچار اختلاف شديم تا اين‌كه فهميدم پسرم سراغ خلاف رفته‌ است. حتي مي‌دانستم مواد خريد و فروش مي‌كند، ولي نمي‌دانستم در خانه من مواد نگه مي‌دارد. يك روز ماموران به خانه‌مان ريختند و مواد را پيدا و من را دستگير كردند. من هم الان جور پسرم را مي‌كشم. او از آن زمان فراري است و سراغي هم از من نمي‌گيرد.

نگار نمي‌داند چه حكمي در انتظارش است. او مي‌گويد: اميدوارم زودتر آزاد شوم، چون دخترم عقد كرده و مي‌خواهد عروسي كند و من حتما بايد باشم وگرنه زندگي او هم خراب مي‌شود.



Omidvar Golpaتبدیل آلبوم عکس به VCD همراه با موزیک ، درج توضیحات و ... * میکس فیلم * تبدیل فیلم های VHS به VCD و DVD تلفن: 09133728736 Omidvar Golpa

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 3برچسب:,
ارسال توسط محمّدحسین امیدوار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

صنایع سنگ یاقوت

آپتدیت نود 32

خانه هاي معلم فرهنگيان

خانه معلم مشهد

زائر سرای مشهد

خانه معلم قم

سامانه فروش و رزرواسیون ایرانگردی و جهانگردی

رزرو اینترنتی ایرانگردی

سامانه فروش اینترنتی قطار

مرکز مدیریت راهها

فرهنگ لغت

ADSL  اصفهان  2030

مخابرات استان اصفهان

بانک مهر اقتصاد

بانک  ملت

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  ملی

بانک  ملی،مانده حساب،انتقال وجه و...

بانک  مسکن

بانک سپه

بانک تجارت

بانک کشاورزی

بانکها

سافت گذر

سافت گذر

وطن دانلود

لوکس بلاگ

آپلود رایگان ساحل ریاضیات

آپلود رایگان upn.ir

آپلود 8

ایران ستاپ

آپلودعکس   98ia

پرسپولیس

روزنامه پرسپولیس

ورزش 3

روزنامه گل

90

صدا و سیما

جام جم

واحد مرکزی خبر

ساعت و تقویم رسمی ایران

همشهری

بازار کار

کودکان

گوگل

yahoo

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 994
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 5

هواشناسي گلپايگان

' dir="ltr" >

* امیدوار TELL: 0913 372 8736 * میکس فیلم * VCD & DVD به VHS * همراه با موزیک ، درج توضیحات و...ـ VCD تبدیل آلبوم عکس به *