سطل كوچك ***Welcome to the blog omidvargolpa***به وبلاگ آموزشی سرگرمی(امیدوارگلپا)خوش آمدید***
*** ممتاز و نمونه شدن برای یک سال است، و ماندگار شدن برای یک عمر؛ سلام بر معلّمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ...ـ * * *** script
آموزشی،سرگرمی

يك روز با مادرم به فروشگاه رفته بوديم . مادرم از من خواهش كرد كه براي خريدن وسايل هايي كه لازم داريم ، اظهار نظر كنم تا بعضي چيزها را با سليقة من بخرد ! بعد از اينكه يكسري وسايل خريديم ، من به مامان گفتم : مامان جان من آن سطل فلزي سبز را دوست دارم ، اگر امكان دارد آنرا هم بخريد ! وقتي كه به خانه رسيديم : مادرم وسايل را جا به جا كرد و بعد گفت : « پسرم اين سطل را براي چي خريدي ؟ اندازه اش خيلي كوچك است ، من براي شستن كف اتاق و يا كارهاي ديگر نمي توانم از آن به راحتي استفاده كنم ! » نگاهي به سطل سبز انداختم و سريع رفتم جلويش ايستادم تا اخمهاي مادرم را نبيند ، بعد هم به مادرم اشاره كردم تا جلوي يك تازه وارد اينطوري حرف نزند و او را ناراحت نكند ، مادرم سريع ، حرفهايش را جمع كرد و گفت : پسرم ! اين سطل قشنگ را به تو هديه مي دهم ! سطل سبز نفس عميقي كشيد و لبخند قشنگي گوشه لبانش نشست ! اصلاً خوب شد كه مادر او را به من داد ، چون سطل كوچولو آنقدر زور ندارد كه بتواند در شست و شوي خانه كمك كند ! من با خوشحالي سطلم را برداشتم و پر از سبزي و كاهو كردم تا اينطوري به مادرم كمك كرده باشم ، وقتي بعد از چند دقيقه سراغ سطلم رفتم ، ديدم كه حسابي سردش شده و سرما خورده است ، سريع سبزيها و كاهوها را شستم و توي آبكش گذاشتم ، يكدفعه ديدم كه ظرفشويي چقدر روغني و كثيف است ، سطل را پر از آب ولرم كردم و توي ظرفشويي را شستم ، چندبار اين كار را تكرار كردم و ديدم كه با اين كار سرماخوردگي سطل سبز خوب شد و با اين آب گرم حسابي سر حال شد . بعد از چند روز ، سطل سبزم را برداشتم و به سراغ دوستانم رفتم ، تا با آنها شن بازي كنم وقتي كه چند بار سطل را پر از شن كردم . خالي كردم ، دوستان من هم داشتند همين كار را مي كردند ، من به همراه دوستانم ، چند قلعه قشنگ ساختيم و يكدفعه متوجه شديم كه سطل سبز با سطلهاي ديگر ، دوست شده است . وقتي كه مي خواستم به خانه بيايم ، سطل سبز دسته اش را بالا برد و از دوستانش خداحافظي كرد . به خانه كه رسيدم ، آرام آن را به يكطرف پرتاب كردم ، دوش گرفتم و خوابيدم . صبح كه از خواب بيدار شدم ، هر چقدر گشتم سطلم را نديدم ، خيلي ناراحت بودم . مادرم گفت : « پسرم ، كار خوبي نكردي كه به سلطت بي احترامي كردي و با بي خيالي آنرا پرتاب كردي ! » به مادرم قول دادم كه اگر آنرا پيدا كنم هرگز تنهايش نمي گذارم ، بعد از كلي گشتن ، بالاخره آن را گوشة حياط كنار باغچه پيدا كردم ، زود بقلش كردم و پرسيدم : سطل سبز نازنيم كجا بودي ؟ مادر گفت : وقتي كه او از تو بي مهري ديد ، خودش را قل داد و قل داد تا به اينجا رساند تا به تو بفهماند كه قهر كرده است . سطلم را خوب شستم و پاك كردم و به مادرم قول دادم از تمام وسايل هايم به خوبي و با مهرباني استفاده كنم .


Omidvar Golpaتبدیل آلبوم عکس به VCD همراه با موزیک ، درج توضیحات و ... * میکس فیلم * تبدیل فیلم های VHS به VCD و DVD تلفن: 09133728736 Omidvar Golpa

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 29 / 8برچسب:,
ارسال توسط محمّدحسین امیدوار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

صنایع سنگ یاقوت

آپتدیت نود 32

خانه هاي معلم فرهنگيان

خانه معلم مشهد

زائر سرای مشهد

خانه معلم قم

سامانه فروش و رزرواسیون ایرانگردی و جهانگردی

رزرو اینترنتی ایرانگردی

سامانه فروش اینترنتی قطار

مرکز مدیریت راهها

فرهنگ لغت

ADSL  اصفهان  2030

مخابرات استان اصفهان

بانک مهر اقتصاد

بانک  ملت

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  ملی

بانک  ملی،مانده حساب،انتقال وجه و...

بانک  مسکن

بانک سپه

بانک تجارت

بانک کشاورزی

بانکها

سافت گذر

سافت گذر

وطن دانلود

لوکس بلاگ

آپلود رایگان ساحل ریاضیات

آپلود رایگان upn.ir

آپلود 8

ایران ستاپ

آپلودعکس   98ia

پرسپولیس

روزنامه پرسپولیس

ورزش 3

روزنامه گل

90

صدا و سیما

جام جم

واحد مرکزی خبر

ساعت و تقویم رسمی ایران

همشهری

بازار کار

کودکان

گوگل

yahoo

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 311
بازدید ماه : 2788
بازدید کل : 91667
تعداد مطالب : 994
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 5

هواشناسي گلپايگان

' dir="ltr" >

* امیدوار TELL: 0913 372 8736 * میکس فیلم * VCD & DVD به VHS * همراه با موزیک ، درج توضیحات و...ـ VCD تبدیل آلبوم عکس به *